Retourbeleid aankoop velgen, onderdelen en accessoires:
Blijkt bij aankoop dat uw keuze niet de juiste keuze is geweest, dan mogen de aangekochte producten worden geruild.
Dit kan onder bepaalde regels hier onder nader beschreven.
- Na ontvangst van de aangekochte producten heeft u 10 dagen de kans om deze te ruilen of te retourneren.
- U moet dit binnen 10 dagen aan ons melden per e-mail met leesbevestiging en telefonisch contact.
- U heeft dan weer 10 dagen de kans om de aangekochte producten aan ons retour te sturen of terug te brengen.
- De aangekochte producten mogen niet gemonteerd zijn op uw auto (of mee zijn gereden).
- De aangekochte producten moeten in nieuw staat zijn (onbeschadigd zonder krasjes of iets dergelijks).
- Bij aankoop van losse velgen moeten de velgen altijd worden teruggestuurd in originele verpakking.
- Performance Point is niet aansprakelijk voor transportschade ontstaan door het terugsturen van uw keuze transporteur. Dit is dus uw eigen risico.
- Kosten voor het terugsturen van uw aangekochte producten is voor eigen rekening.
- Na de fysieke ontvangst van uw teruggestuurde producten proberen wij binnen 14 dagen uw aankoopbedrag terug te storten.
- Bij ruilen van uw aangekochte product word het nieuw te leveren product pas besteld nadat wij de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd.
- Kosten retourneren aangekochte artikelen zijn voor rekening van consument.
- De consument is verantwoordelijk voor de retourzending. (Performance Point is niet aansprakelijk voor schade, het zoekraken van artikelen of iets dergelijks dat is ontstaan door transporteur.
- Performance Point is niet aansprakelijk voor kosten gemaakt door derde partijen zoals garages montagekosten enzovoort.
- Er zijn geen discussies mogelijk op bovenstaand retour beleid (dus een kleine beschadiging is ook een beschadiging en gemonteerd is gemonteerd).
Bij vragen neem gerust contact op met ons per email of telefoon.